pondělí 28. července 2014

Dnešní minivýlet

Tak se musím dnes pochlubit.dopoledne jsem měla čas,tak jsme s kamarádkou vyrazily na malý výlet-máme to přes 2 dědiny-kousek,zemědělské minimuzeum v Pravčicích.jeho provozovatelem je rodina Netopilova ze Žalkovic a muzeum funguje asi rok...už jsem se tu chystala od jara....pro mě jsou tam samé poklady-já miluju taková muzea...miluju věcičky s duší..a že jich tu je!!!asi jim podaruju i já nějaké věcičky,musím se s nimi domluvit..od našich tu mají hanácký kroj...muzeum budou rozšiřovat..a v srpnu tu bude akce-sečení obilí z časů našich předků..na poli před muzeem.okud nebudu v práci,určo pojedu.Patří jim velký dík,takový lidičky já obdivuju...opravili spoustu rozbitých nevyužitých budov v bývalých jzd a statcích po celém okolí...muselo je to stát hodně sil a hodně peněz...vybudovali toho opravdu už moc...jsou to lidičky  zapálení pro věc...v muzeu je i jejich rodokmen,sahající do roku někdy 1600.bohužel se mi nepovedl vyfotit,bylo tam špatné světlo...vybudovali pálenici,benzinku,vaří povidla na prodej...a tady toto muzeum-to je opravdu nádhera.zachránili tu pro další generace spoustu unikátů,co se už jen tak nevidí.hluboce před nimi smekám!!!
krásný věcičky-co říkáte?všem doporučuju návštěvu muzea.je tu otevřeno po-pá 9-16 hod.vstuponé 30,-,rodinné 50,-kč.a velice příjemná paní průvodkyně...

tak dobrou noc..dnes se mi bude dobře usínat..

Žádné komentáře:

Okomentovat