sobota 6. srpna 2016

Namodro?...Namodro!

Už jsem se několikrát zmínila,že miluju modrou barvu.V hlavě jsem nosila takový plán..akce VERANDA.I když jsem tu měla X věcí natřených na šedo(jsem si myslela,že bych snad mohla jít s dobou,ale to jsem se teda pěkně spletla!!).Prostě mi ta šedá barva nesedla.Tím spíš,že tu máme přírodní borovicové obklady.Už máme modré doplňky v jídelně,u mě v ložnici,nějakou keramiku i v obýváku(časem snad bude i tady modrá výmalba a koberec...).No,a veranda-co s tím? Některé šedé věci jsem dala Ivetě,některé přetřela modrou barvou.Sladila jsem všecky rámečky na obrázky namodro(některé skončily nakonec v ložnici),sjednotila jsem i jejich obsah-obrázky z kalendářů Ivy Huttnerové.Bavila jsem se s tím ve čt večer,včera půl dne a dnes jsem ještě natírala stolek pod kytičky.A je hotovo!Stačila plechovka modrého balakrylu á 179,-kč a moje ručičky..A děcka už si klepou na čela..Ale vědí-maminka si hraje..(po čtvrtečním zásahu u zubaře potřebuju pořádný relax). ta poslední fotka je z ložnice. Jdu pokračovat.Valím vydrhnout na verandu dveře...A zasadit kytičky-mám ve vodě už s kořínky.. Tak všem přeju krásný víkend! PS:Mě čeká ještě malinko práce(od 5 hod ráno makám!),potom mrknu na tv a pak odjíždím..no,a zítra-pokud nebude pršet-výlet na motorkách a setkání s částí mé rodiny.Už se moc těším!!neviděla jsem je několik let..

3 komentáře:

  1. Chápu tě, taky miluju modrou, ikdyž světle modrou, ale taky modrou! Ivana :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdenko, jak se říká - modrá je dobrá... ovšem ty jsi včelička pracovitá, co ty toho stihneš... jo a paní Hüttnerovou mám taky moc ráda.. taky tu něco od ní mám, ale zatím ne v rámečku - v šuplíku ..
    Tak zítra ať se výlet vydaří ... tady na západě má být zítra 26 a ☼ ! tak myslím u vás taky ..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni, ja teda tiež tým moderným nevýrazným farbám nerozumiem, nie je mi to srdcu blízke a radšej mám pestrosť :-) Tá modrá sa aj mne páči a máš to pekne všetko zladené, páči sa mi to!!! Šikula si! A deti nech sa smejú :-)))
    Takže zub je lepšíííí, to je dobre!
    Pááá

    OdpovědětVymazat