sobota 13. srpna 2016

Sobota-jen tak..

Ráno budíček v 5 hodin,pak cesta z Kojetína k nám,kde už na mě čekaly noviny..Pavel šel ještě na chvilku spát. VEnku klídek,všichni ještě spí po včerejší hodové zábavě.. Po příchodu jsem poklidila naše domácí zoo,nachystala pro nás 2 snídani a věci na dnešní vaření..Posnídali jsme a jeli jsme do Přerova na blešák.Mám 3 nové zvonečky,modré květináčky+hrníček s modrým dekorem a taky jsem nakoupila už i několik věciček k letošním Vánocům.Už přesně vím,komu je letos Ježíšek naloží.. cestou zpátky jsme se stavili na menší nákup,koupila jsem si mj.i čteníčko-Rozmarýnku a sousedce Náš útulný byt. četla jsem už odpoledne-dnes odpočívám,mezi žehlením,vařením a péčí o naše zvířecí miláčky. Tak to je pro dnešek snad už všecko,nějak moc jsem se rozepsala.. Přeju všem krásný zbytek víkendu!Zdena

1 komentář:

  1. No, Zdeni, ja len tak čumím :-)
    Aj napriek nepriazni počasia si toho za týždeň zas stihla až-až! zastaneš si kaťdú prácu - jemnej ženy aj tú tvrdšiu, mužskú. Kvetinky zachraňuješ takmer každý týždeň, dúfam, že sa ti aj tieto odvďačia.
    Posedeníčko v piatok bolo fajn, kamaráti, fajn náladička a debata, super!
    No a kútik pre seba, to je to najlepšie, čo si si spravila, uvidíš, že sa tam budeš výborne cítiť, hlavne v zime, keď budú dlhé večery a budeš zas vymýšľať, ťo vytvoríť :-)
    Maj sa fajn!

    OdpovědětVymazat