úterý 13. ledna 2015

Bacil mě bacil

...a to doslova.Už včera mi nebylo zrovna nejlíp,ještě jsem stihla jet na sociálku,zpátky už mi bylo špatně,zima se mnou cloumala..doma jsem zalehla a spala až do dnešního rána.ráno jsem honem roznesla noviny,stavila se pro rohlíky,oklidila svoje zoo a zalehla.a ležela..zítra s novinama nejdu,mám to zařízený(vypomůže kamarádka-tímto jí děkuji).Aby toho nebylo málo,řeším doma nějaký problém,navíc Adélka onemocněla taky a poslali mi ji z internátu domů..tak tu máme veselo...lazaret.
ale jedna pozitivní zpráva-mám novou pračku,ta stará dosloužila,už měla 18 let..kupovala jsem si ji,když jsem šla na mateřskou..to tak letí,ten čas!!
tak já jdu zase zalehnout...přeju všem krásnou dobrou noc!!Zdena

1 komentář:

  1. Ahoj Zdeni, přeji Tobě i Adélce brzké uzdravení. Držte se holky, ať Vás ten bacil dlouho netrápí.

    OdpovědětVymazat