sobota 7. listopadu 2015

Výstava Tučín 7.-8.11.2015

s názvem KDO SI HRAJE,NEZLOBÍ. Jako pokaždé,i tentokrát jsem se byla podívat na výstavě v Tučíně(můj relax mezi zavařováním a sušením ovoce a úklidem po zedníkovi).Společně s kamarádkou Jaruškou.A jsem jí vděčná za to,že mě vzala,protože já neřídím a musela bych zase někoho otravovat.Jaruš,dík!!!! V pondělí mi volala moje kamarádka Maruška,jestli si může ve čt přijet ke mně pro nějaké věcičky na výstavu.Ví totiž,že jsem člověk,co furt něco sbírá,tvoří atd... Tak ve čtvrtek si toho ode mně vezla opravdu habakuk(a klidně mohla i víc)... No,a tak to dnes na výstavě vypadalo: Výstava byla velice pěkně udělaná.Dostaly jsme s Jaruškou výborný pečený čaj..a každá 3 malé tykvičky...

2 komentáře:

  1. Oj, Zdeni, kopa malých pokladov!
    Verím, že si si prišla na svoje pri tej prehliadke!
    A foto z rána, proste nádhera!
    Pááá

    OdpovědětVymazat