neděle 26. února 2017

Zvony,zvonky,zvonečky(a něco navíc)

Mám volný víkend-hurá..V sobotu jsem vstávala asi o půl sedmé ráno.Otevřela jsem okno na dvůr a krásně zpívali ptáci.Dokonce i špačci se k nám vrátili.Už je tu máme snad 20 let,na naší stařičké hrušce mají budku a každý rok tu vyvedou 2x mladé... Těšila jsem se-v 8 jsme odjeli na blešák.Výstaviště v Přerově získal druhý majitel,ale blešáky jsou tu dál,i když v jiné hale.A tak mi přibyly další zvonečky,taky kroužek na vyšívání,který použiju jako rámeček na obrázek,proutěný košíček a krásný ručně dělaný keramický hrnek-ten určo bude sloužit jako obal na kytičku... Doma jsem pak vařila,uklízela a zabydlovala novou poličku na zvonečky,kterou mi udělal a pověsil Peťa.Zvonečků už mám asi 850 ks...Tady v tom koutě v pokoji mám asi třetinu sbírky,další jsou v jídelně,ložnici a obýváku... odpoledne jsem měla ještě chvilku čas,tak jsem se dala malinko do tvoření.Tak vznikl věneček na dveře z korkových špuntů a taky mini dekorace na stolek do obýváku.Potom jsem odjela do Kojetína. V neděli v Kojetíně úklid,vaření oběda...potom relax u tv-Toulavka a taky u vyšívání(už jsem dlouho nevzala jehlu do ruky...).Po obědě jsem usnula a spala dlouho,jak Šípková Růženka... Víkend utekl jak voda.Už jsem zase doma a chystám se na pondělí-mám celý týden ranní směnu .Tak přeju všem krásný nadcházející týden!Z.

4 komentáře:

  1. Zdenka, máš teda poriadnu zbierku zvončekov, moc sa mi to páči a polička na ne od Peťa je super!
    Víkend si teda využila super pri varení a upratovaní, aspoň dnes si si aj zdriemla pri telky :-) Relax potrebuješ!
    Ale teším sa na tvoju novú výšivku, potom ukáž!
    Tak teda úspešný nový týždeň! Ja mám jarné prázdniny - dovolenka :-)
    Páááá

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale úžasná zbierka zvončekov.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni, máš krásnou sbírku zvonečků a pěkné úlovky z trhu :)
    Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju,holky moje!!moje zvonečky-můj život....

    OdpovědětVymazat