pondělí 5. června 2017

kvetoucí krásky na našich parapetech...

Miluju pokojovky všeho druhu.Doma jich máme po celém domě něco málo přes stovku.Většinu z nich jsem si vypěstovala sama z omládků od kamarádek,něco málo jsem dostala,některé jsem zachránila z kontejneru,jak jsem ještě nosila noviny..Jen tu velkou palmu,kterou jsme v zimě našli u nás za obchodem z kontejneru,se mi nepodařilo zachránit. A které kytičky mám doma nejraději?no přece moje milované africké fialky!!Momentálně jich spousta kvete.Dokonce i ty,které po rekonstrukci topení dostaly šok,protože jsem je musela pořádně umýt.. A tady máme nové kytičky ,které u nás vítají návštěvy při vstupu k nám...růžička a minichryzanténka...

4 komentáře:

  1. Tak to jsou teda skvosty! Všechny! Měj se krásně, Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám rada tiež staré, ale rada zmiešam aj s novým, tebe sa to dobre podarilo, máš to doma parádne! No a tvoje kvietky, tie ti robia odmenu za starostlivosť, kvitnú krásne!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám také na okenních parapetech květiny. Jak vevnitř, tak i venku :-) . Parapety jsme si objednali spolu s okny z Pramos a jsem s nimi spokojená. Hlavně jsem ráda, že mám hodně místa pro svoje milované kytičky :-) .

    OdpovědětVymazat