pondělí 17. července 2017

dovolená 2017-den třetí-část druhá

Z Písku jsme se odjeli podívat na jednoho šikovného chlapíka.Na toho jsem byla opravdu zvědavá,protože jsem ho znala pouze z knížky,z fotek,z dokumentů v tv... Ano,je to Josef Švejk a jeho socha v Putimi. Putim je pěkná dědinka.Chvilku nám trvalo,než jsme zákoutí se sochou našli.Ale podařilo se a postupně jsme se mohli s PEPÍČKEM vyfotit....Opravdu je tu jak živý.Hlídá tu kamenný most(těch je tu v okolí po dědinkách víc) a řeku...A taky kámen,který ukazuje,kde při povodních v r.2002 byla voda.. škoda jen,že bylo zavřené infocentrum..no,je pondělí-IC zavřeno.

1 komentář:

  1. Zdenka, tak to som si prišla na svoje! Krásne poznávanie! Ja mám taký sen celé roky - na mesiac ísť po južných čechách, len tak, od mestečka k mestečku, všade sa zastaviť, prejsť a zas ísť o kúsok ďalej. Prespať v malom penzione na dedine a ráno pokračovať. Máš pravdu, na to treba dlhší čas, aby sa prešlo čo najviac. Neviem, ale sa mi zdá, že sa mi to už nesplní. Práve preto som ti vďačná za krásne fotočky!
    Páááá

    OdpovědětVymazat