pondělí 28. srpna 2017

u nás doma...

..aneb Normální srpnové pondělí... Ráno do práce,pak k paní zubařce,zpět do práce... doma vařím na 2 dny,mezitím zvládnu odnést na poštu tržbu z práce a taky poplatit složenky(ach jo,už tu zas bude konec měsíce..) Vařím lečo do sklenic-včera jsem na zahradě otrhala 2 plné mísy rajčat a 1 mísu paprik.Než jsem to všecko očistila,tak mi to dalo zabrat.Leča mám zatím 9 sklenic,ještě mi zbyla 1 mísa rajčat-zítra asi budu vařit kečup. Pomalu si dávám do kelímku k zamrazení zeleninu na zimu: Poklidila jsem všecky naše zvířátka,dopekla na zítra maso,umyla nádobí..Je 21 hod a jdu teprve dodělat kapustu....dám si konečně sprchu a valím spat,ráno brzo vstávám.. Všem DOBROU NOC!Z.

1 komentář:

  1. Proste - šikulka, práca ti ide ako na páse, bez nej ani chvíľu nevydržíš!

    OdpovědětVymazat