pondělí 15. ledna 2018

Moje letošní lednové tvoření

Už jsem tu dlouho nebyla.Ne,že bych zas tak moc nestíhala,ale pokazil se nám pc a prostě si jen tak odkráčel do věčných lovišť.doma zasedla rodinná rada,jaký si koupíme a nakonec máme nový noťásek.teda-mám já.Adélka s Petrem mají svůj od jeho rodičů,navíc oba dva i Tom mají internet ve svých mobilech...Tak se tu učím psát-bez myši mi to nejde,naštěstí k noťasu byla i myš a další příslušenství,dokonce jako dárek jsme dostali zdarma barevnou tiskárnu/takže máme dvě,protože jednu mi donesl Ježíšek/. Nebaví mě zima...za tmy do práce,za tmy domů..nemám na nic náladu..Ale už jsem byla natěšená,že mám volný víkend a věděla jsem,že ho využiju ke tvoření.Tak jsem konečně dodělala vyšívaný obrázek-tučňáka pro dcerku od kamarádky,další kámošce jsem udělala dekupáž-obrázky,sobě jsem konečně dala vyšívané obrázky-andílky do rámečků/ještě dodělávám třetího/ a dokonce jsem si udělala květináč-obal na šišky z kyblíku z KFC,ve kterém si děcka donesly minulý týden hranolky...Dala jsem si do rámečku fotku/jednu jedinou,kterou mám/své kamarádky Lenky,která mi moc chybí...Stihla jsem si uklidit v materiálech na tvoření/donesla jsem si z práce super krabičku od sýrů s přihrádkami,nastříhala jsem si srdíčka na šití z látky ,kterou jsem koupila za 10,-kč ve zbytcích..Natřela jsem si rámečky,co mi donesl Petr od jeho rodičů ,kteří mají sklenářství.Mám od nich ještě další poklady,zatím jsou v pytli nepřebrané.Měly být na spálení...Plány jsou,času málo.. Doufám,že se k dalšímu tvořeníčku dostanu brzo... Přeju všem,kteří se ke mně na blog chodí mrknout,krásné lednové dny!Z.

3 komentáře:

  1. To som rada, že si si našla čas na obľúbené prácičky! Znamená to, že si si konečne dobre oddýchla :-)
    A super nápad na ten kýblik, páči sa mi taká prírodná dekorácia.

    OdpovědětVymazat
  2. No páni Zdeni pěkně jsi tvořila. A neboj noťásek pokoříš i bez myši😊..Měj se moc hezky.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápady na voření! Beru odběr (i za tvůj budu ráda) a těším se na případné další tvoření...

    OdpovědětVymazat