neděle 11. února 2018

Kytičky-nové květinářství

Mrzelo mě,že v okolí mého zaměstnání není žádné květinářství.Mně-milovnici všeho zeleného-to dost vadilo...A ejhle-před asi před 14 dny jdu z parkoviště k našemu obchodu a na jednom obchůdku,který byl chvilku prázdný,cedule-otvíráme 1.2.2018-Podívám se líp-KYTIČKY...A moje srdíčko zaplesalo....Samozřejmě,že hned ten první otevírací den jsem tam zašla. A můj zážitek?SUPER,SUPER,SUPER! Velký výběr pokojovek i řezaných květin,hnojiva,zeminy,květináče a obaly,taky nějaké cukrovinky...A to všecko za velice přijatelné ceny.Navíc obsluha-příjemná paní prodavačka,která -co se týká kytiček-ví,co a jak.Koupila jsem si kari v květináči a zeminu na orchideje.A slíbila jsem,že se vrátím.. A tak jsem se vrátila tento pátek.Potřebovala jsem dárky,tak jsem nakoupila primulky v květináčcích.S paní prodavačkou jsem si zase povykládala o kytičkách a dovolila mi udělat pár fotek. Pro obyvatele Přerova a okolí:obchůdek se nachází na Kratochvílově ulici,kousek od Přerovanky.Určitě,až budete potřebovat nějakou kytičku,tam zajděte a nebudete litovat.A tady je pár fotek:

Žádné komentáře:

Okomentovat