neděle 13. května 2018

Zase troška tvoření

Času málo,plánů moc...a tak aspoň po chvilkách. Šila jsem zase několik plněných srdíček/zásob kousků látek ze sekáče a od kámošek mám na 100 let/.Srdíčka šiju ručně,obrátím,naplním dutým vláknem.A dozdobím tavnou pistolí.Tentokrát jsem dělala 20 malých a 2 větší s výšivkou DOMOV-jedno pro nás doma a druhé pro kamarádku Pavlínku,která má dnes narozky./Už ho má a líbilo se/ Ty menší srdíčka mám většinou jako dárečky pro své blízké,nějaké si nechám.. V prodejně Kika jsem ve slevě narazila na výprodej-dřevěné talířky z lehkého dřeva,1 ks á 15,-kč.jsou trošku odřené na zadní straně,což mi ale nevadí,protože dostaly háček na pověšení a budou viset na chatě na zdi.Talířky jsem natřela nabílo a potom naubrouskovala,ten jeden jsem ještě dozdobila provázkem. Přišla kamarádka-donesla mi paštiky pro psy...Když jsem ty plechovky viděla-bylo jasno-psi dostanou paštiky,a já budu mít nové svícínky na čajové svíčky....a už mám hotovo.PLechovky dostaly koupel,pak 2x nátěr bílým balakrylem,modrou mašličku okolo,provázkovou mašličku a nakonec modrou kytičku.Dekorace za pár korun....

Žádné komentáře:

Okomentovat