neděle 24. června 2018

Dárečky od srdce..

Dostala jsem jich k včerejšímu svátku a dnešním narozeninám opravdu hodně.A vím,že byly od srdíčka každého,kdo mě obdaroval. V práci jsem dostala panenku s porcelánovou hlavičkou a malé čokoládky.Stavila se tu za mnou i Lea a donesla mi krásný upečený perník-vějíř,který mi sama upekla.Moc svým "babám" děkuji..., od Pavlínky krásné srdíčko na pověšení a kešu oříšky/ty jsem už snědla/, od Lenky krásného medvídka/prý-když domodra,tak domodra!/. No,a doma-od Toma "TOULAVKU"-to je moje "srdeční záležitost",nový díl a taky pohledy do sbírky, od Adélky taky panenku, od segry krásný šátek,košíček,hořické trubičky,houbu na umývání a keramické ryby,které tvořila s dětmi ve škole, od našich jsem dostala peníze,za ty už mám nočník na kytičku z včerejší burzy-viz.včerejší příspěvek. No,a nejvíc mě teda překvapil Peťa.I když se s Adélkou rozešli,stejně je u nás skoro každý den,kamarádí s Tomem i se mnou....A dovezl mi taky panenku-takovou krááásnouuu,v modrých šatičkách.... Tak všem MOOOC děkuju,ani nevím,zda si to všecko zasloužím.....

3 komentáře:

  1. Zdeni tak jak jsem ti už psala.. zasloužíš si ty nádherné dárky.. Ještě jednou ti přeji Všechno nejlepší ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Určite každý darček potešil tvoje srdiečko a je ich neúrekom!
    BLAHOŽELÁM!

    OdpovědětVymazat