čtvrtek 15. listopadu 2018

Olomouc 14.11.2018

Středeční odpolední minivýlet se Zuzkou/po práci/.Měly jsme tu nějaké vyřizování a taky jsme se potřebovaly podívat na nějaké vánoční dárky. Naše první zastavení bylo v Luxoru-prodejně knih.Zuzka tu má slevovou kartu,nakupovala knížky,co měla vybrané z katalogu.Taky knížky,které chtěly naše kolegyně a já jsem si taky koupila jednu knížku. Chtěly jsme do Kočičí kavárny,jenomže jsme nevěděly přesně,kde to je.Nechaly jsme si poradit na zdejším informačním centru.Na náměstí už se staví stánky na trhy,které tu začínají příští pondělí.Fotila jsem zase staré měšťanské domy na náměstí a v jeho okolí-ty mě vždycky fascinují. Tak ještě malý nákup v Levných knihách,v papírnictví a jde se do cukrárny..Je to ale jiná,než jsme před pár lety byly s Marcelkou.. Hned po příchodu-v kavárně se promenádovalo několik krásných kočičích mazlíčků..Většinou mourovatých,jedna černobílá ..Ale největší MADAM ležela přímo na pultě-perská kočička-nádherný exemplář!ležela přímo vedle pokladničky na dobrovolné příspěvky-jako by říkala-"Člověče,přispěj mi na papáníčko!"(jasně,že jsme přispěly!) Daly jsme si zákusek,já kafíčko,Zuzka čaj.Bylo tu tak super,že se nám ani nechtělo jet domů.Ale nastával večer,tak jsme musely ZVEDNOUT KOTVY.A pak už vlakem do Přerova a já pak ještě autobusem k nám... Myslím,že pro Zuzku to byl super zážitek-je KOČIČÍ MÁMA...A pro mě vlastně taky... Zuzko,děkuju za krásné odpoledne!

Žádné komentáře:

Okomentovat