sobota 16. března 2019

U nás doma

Ještě pořád marodím.Moje prudušky mi tentokrát dávají pěkně zabrat...Takže aktivita žádná,většinu dní i nocí prospím.Nanejvýš si do postele beru vyšívání a po chvilkách vyšívám.A když je trošku líp,tak čtu. Moje jediné štěstí je,že mám děti už dospělé a dokážou se v tomto režimu o vše postarat.Adélka poklízí,vaří,uklízí,semtam něco upeče-já radím a řídím všecko z postele.Tom topí a dělá vše,co je potřeba na dvoře a ve sklepě..A to oba chodí do práce.Tom ještě chodí o víkendech pomáhat vozit dřevo z lesa svým známým. A ještě jeden človíček mi pomáhá-Peťa bývalý Adin přítel.ten se denně zeptá,jestli něco potřebuju a popř.i doveze nákup,co Adéla zapomene...Peťo,moc děkuju!! JInak u nás doma je to jak ve zvěřinci..Bublina roste a sílí,jezdí spolu s Adélou na cvičák..A když je doma,tak blbne s Čakýnkem na dvoře nebo v kotci. dvě malé jsou doma -nejlíp se mnou v posteli nebo na křesle...

Žádné komentáře:

Okomentovat