čtvrtek 3. října 2019

Výstava k výročí

Ve středu odpol jsme měly scuk se Zuzkou.Chystaly jsme se na výstavu o starých hodinách na přerovském zámku.Když jsme ale procházely kolem Galerie ,tak jsme uviděly plakát na další výstavu.Vstoupily jsme dovnitř.Výstava ukazuje 50 let vysokohorské turistiky v Přerově.No,já smekám,protože pro mě vylézt na nějaký i menší kopec je náročné-funím jak ježek a navíc mě bolí klouby.. Tady se kdysi setkala parta lidiček,co si řekla,že bude zdolávat vysoké kopce.Nejdřív Československo,poté i zahraničí.V létě,v zimě...A jejich klub už tu je 50 let-samozřejmě obnovený mladšími členy.Výstava je nádherně udělaná.K dostání je tu i výroční nálepka nebo dřevěná turistická známka a taky brožůrka.Já jsem si navíc koupila nové pohledy Přerova do sbírky. Potom jsme se přesunuly pár metrů vedle-na zámek,na další výstavu.Tentokrát už opravdu ty hodiny... ZUZKA-moje kamarádka a teď už bývalá kolegyně.A hlavně-člověk,kterého mám ráda,který mě nabíjí pozitivní energií.... A tady-Taky pozitivní energie-tentokrát krásné přerovské HORNÍ NÁMĚSTÍ.Tady to miluju...

Žádné komentáře:

Okomentovat