pátek 29. listopadu 2019

Trpaslíci

Obchody jsou plné skřítků.No,mi se taky líbí,ale: 1/Nemám momentálně zbytečné finance 2/U nás nosí dárky Ježíšek,ne žádný Santa KLaus,ani Děda Mráz,ani žádný skřítek... Jenže Verča se mě jen tak zeptala,jestli bych něco v podobném stylu nezkusila utvořit.. Nejdřív jsem se jí zeptala,jestli ji nepřeskočilo.No,ale nakonec jsem to ZASE vzala jako výzvu-zkus něco nového a ukaž,co umíš.. /JEště,že mám kolem sebe takové človíčky,co mě pokaždé žduchnou někam dál!/A tak jsem 2 dny stříhala,obkreslovala,šila/podotýkám,že ručně!/,plnila dutým vláknem....Nakonec dodělávky tavnou pistolí/no-moje nej pomocnice při tvoření!/Tak vznikli moji dva čeští/nebo moravští?/ trpaslíci.....Nejsou úpně dokonalí,ale mám z nich radost. PS:ZASE jsem spotřebovala spoustu zbytečků.... A Verča jen řekla-TI JSOU BOŽÍ! tak já nevím....

Žádné komentáře:

Okomentovat