úterý 31. prosince 2019

Vánoce 2019

Byly jiné než ty předešlé.Neměla jsem náladu je slavit.Ani stromeček jsem nekoupila..Nakonec jsem ale na Štědrý den ráno snesla zabalený umělý/já ho nemusím,ale prostě letos to jinak nešlo/z půdy a nazdobila ho. Dárků bylo strašně moc-pro 24 /asi/lidiček,je nás prostě hodně a každý si zasloužil aspoň maličkost. Já jsem si svoje dárky rozbalila až asi za 3 dny.A Ježíšek se trefil-jako vždy.. Po Štědrém dni jsme se setkali se širokou Pavlovou rodinou/nemám nafoceno/,taky k nám dojeli mladí z Prahy/od segry/-ale ani nešli dál než na chodbu,protože jsem nemocná a nerada bych,aby chytli taky bacila... PS:Vánoce mám ráda,ale ty letošní byly spíš smutné-týden před nimi se vybourala moje kamarádka a doteď je v umělém spánku/vletěl do ní ožralý řidič/,doma nemoci,do toho další nepříjemná věc,kterou jsem musela vyřešit a do poslední chvilky jsem nevěděla,jak se s tím poperu.Nakonec mi pomohl človíček,od kterého bych to vůbec nečekala.Marunko,MOOOOOC děkuju!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat