neděle 16. února 2020

Valentýn?

Tentokrát jsem neměla vůbec náladu...Od pondělí mě tak bolely záda,že můj 14.únor začal injekcí u Mudr..Potom jsem ještě byla na jednom objednaném vyšetření.Po příjezdu domů jsem odpočívala na posteli podepřená polštářem.Ještě,že po mě nikdo nic nechtěl-každý můj pohyb byl jedna velká prudká bolest..Usnula jsem.Vzbudily mě děcka-pojedem do Zlína-jedeš taky,jedem nakupovat.No,nechtělo se mi..Ale nakonec jsem jela.V autě zas podepřená polštářkem.. Mlaďošci šli po obchodech s oblečením,já jsem prošmejdila obchůdky s dekoracemi atd...papírnictví,galanterie..a hlavně knihkupectví a kytičky...Jen tak jsem je prošla nejdřív sama a pak s dětmi.. Moc jsme neutratili,a přesto naši domácnost zdobí několik nových maličkostí z výprodeje... Nakonec jsem byla ráda,že jsem s nimi jela. Dětičky moje-děkuju!!!

1 komentář:

  1. Martina Slovácko16. února 2020 v 12:56

    Milá Zdeni, krásu jste si přivezli domů. Já chystala oslavu mamince mého manžela, slavili jsme dnes u nás doma. Babička měla 75 let. No a doufám, že záda už nebolí. Přeji krásné dny. Martina

    OdpovědětVymazat