neděle 29. března 2020

Jen se z toho nezbláznit...

No,můj dobrý kamarád by to řekl trochu jinak... Do práce,z práce ,honem na nákup/jen tak 1x za 3 dny/ a honem domů a nevycházet.Maximálně naproti k našim s nákupem,jinak jen na dvůr nebo zahrádku.Abych řekla pravdu,už mi z toho začíná pěkně "hrabat v makovici"-jsou takové situace,že jdu 3x do špajzu pro misku a pokaždé se vrátím do kuchyně bez ní..Nebo hledím na věšák na svoje klíče a řvu na děcka,kde mi daly klíče....Tom mi řekne-Chocholoušek to jistí,Adéla jen nevěřícně kroutí hlavou..Potřebovala bych vypadnout.Ale prostě to nejde,moje výlety na památky nebo výstavy musí počkat...Až ta karanténa skončí,moje první ,co udělám,vytáhnu Zuzku na pořádný zdrbnutí a na zákusek do cukrárny-no,a samozřejmě-výstava někde...Už mi strašně chybí naše setkávání,její smích,její řeč,její průpovídky...Zuzka je jedním z mých "hnacích motorů".. Takže doma vymýšlím,co bych...mám umytých všech svých 1300 zvonečků,pouklízený všecky skříně,vyházený všecky nepotřebný věci/podarovali jsme potřebným/,svázaný papír do sběru-nachystaný pro děcka ze zdejší školy..Přesadila jsem spoustu kytiček,všecky osprchovala..2 bedýnky jsem jich podarovala kamarádce.Snažím se tvořit-moje pidimidi blbůstky jdou na odbyt mezi kámoškami..Udělala jsem si tužkovník do práce ze sádrového kelímku,který jsem si vloni koupila na blešáku za 5,-kč s tím,že ho určo na něco využiju... jinak pořád vařím,peču,smažím...peru,žehlím atd.. No,jako my všechny...že jo. Dnes jsem to opravdu s vařením nepřeháněla-byť je neděle... Od včera vývar z domácí slepice a jinak knedlíky s vajíčkem,uzeninou,cibulkou a posypané čerstvou cibulovou natí.. Byli jse s Tomem sami doma,takže žádné velké vyvařování... Po obědě jsem ještě upekla hrníčkový koláč s meruňkami A aby toho nebylo málo,vyškvařila jsem si škvarky z posledního syrového sádýlka,co bylo v mrazáku.Mňam!je toho jen trošička,ale to nevadí.Mám i trochu čerstvého sádla na chleba. A zítra tu máme nový týden,tak šup do práce.....Venku je pěkná zima-ještě,že v práci máme teploučko... Přeju všem,aby zvládali tuto dobu v pohodě,bez potřeby pana doktora Chocholouška,pokud možno s humorem....

Žádné komentáře:

Okomentovat