sobota 25. dubna 2020

Venku-pátek 24.4.2020

Měli jsme volno.V plánu bylo dopoledne pouklízet a uvařit a odpol.hurá za kámoškou.No,a zas všecko bylo jinak...Kamarádka nemůže-no nic,práce doma dost,i když jsem se na naše setkání těšila. V 8 ráno telefon-Jsi doma?Tak přijdi.V 10 hod ať jsi tady...No,a bylo vymalováno.Stihla jsem akorát poštu..Před 10.hodinou vypnout sporák,dát se trošku do gala,...zbytek se dodělá,jak přijdu. No,samozřejmě-a kde si myslíte,že jsem byla pozvaná?Přece do mojí milované OSEVY,mezi milované človíčky...Svátek slaví Jiří-a jsou tu zrovna dva...Dojel i Zdeňa-skoro čerstvý důchodce,taky Pepíno a Peťa,která tu taky chodila na brigádu.. Setkání super,odreagování,pohoštění,vzpomínání.....Nakonec jsem odcházela domů až odpoledne. CEstou zpátky jsem se šla ještě projít kousek za areál Osevy.Tady tou cestou jsem coby dítko chodila pěšky nebo později jezdila i na kole o víkendech a někdy i přes týden ke stařence do vedlejších Němčic...To už je let!!!Cesta je upravená,před Vánocemi tady obec vyklidila odpadky,co tu lidi navezli a jsou tu i ořezané větve z náletových stromů,cesta byla úplně zarostlá... Tak jsem šla pěkný kus za dědinu,hlavu plnou vzpomínek-rodina vymírá....Už tam mám jen jednu tetu/Bože,měla bych za ní zajet,už jsem ji zas několik let neviděla-já,ostuda.../,pak ještě nějakou vzdálenější rodinu...Je to tu pořád samá polní kytička,prohánějí se tu zajíci,je tu plno šneků.Nasbírala jsem si plnou misku prázdných ulit.. Vyčistila jsem si hlavu od starostí,nabrala sílu....bylo tu krásně!!!!Už ani nevím,kdy jsem tu šla naposledy..Už je to několik let.A přitom to mám kilometr od domu.Budu muset se přinutit se sem zas někdy vydat.Až přijede Iveta s Honzíkem,musím je tu vytáhnout a půjdem ještě dál..

1 komentář: