pondělí 18. května 2020

Nedělní toulky Jižní Moravou.17.5.2020

Nádherný výlet na motorkách.I když jsme hned po výjezdu z Kojetína zmokli a museli se na chvilku schovat na benzínce,pak vylezlo sluníčko a pokračovali jsme dál. Věděli jsme,že se chceme jet podívat na Nové Mlýny.Jeli jsme krásnou přírodou-podél cest kvete plno polních kytiček a já jsem se kochala....Projížděli jsme vesnicemi s upravenými předzahrádkami,všude vinice-na menších i větších pozemcích..Lze poznat,že je tu vinařský kraj-před mnoha domy byly krásné staré lisy na víno..Tady je tak krásně!!! Stavili jsme se na jídlo v zahrádce jedné hospůdky blízko hráze zmíněného jezera.Dala jsem si halušky se zelím-byly MŇAM! A pak jsme se jeli projet dál-na kopci se tyčí zřícenina Děvičky/snad jsem to napsala dobře/.Objeli jsme vodu na druhou stranu,chvilku jsme se zastavili a sešli jsme k vodě.. Pokračovali jsme přes Dolní Věstonice a další dědinky,Hustopeče,na Slavkov.Naše další zastávka MOhyla míru Prace-památník bitvy u Slavkova z r.1805. Nedělní výlet strašně rychle utekl..Už se těším na další-vždyť v té naší zemičce je tak krásně!!

1 komentář:

  1. To jste toho stihli hodně. Pálava je krásná. Prošla jsem ji kdysi pěšky. Děvičky se říká zřícenině Dívčích hradů.
    Přeji hezký den.
    V.

    OdpovědětVymazat