čtvrtek 10. září 2020

I toto je Brno
















 

9 komentářů:

  1. Tak takové Brno neznám, já tam byla v únoru ve vile Tugendhadt a další návštěvu mám naplánovanou, ale zatím z ni sešlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi teda Brno pěkně prošmejdila.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedno město mnoha pohledy :) Nejvíce se mi líbí ten slimák :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné ráno,moc hezké fotky.U mě se to pojí se vzpomínkami,pár let jsem tam žila a bylo tam opravdu krásně.Přeji hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Brno je pěkné a zajímavé město, párkrát jsem tam byla. Hezky jsi to nafotila a nakonec ty fotky zařadila tématicky. Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Holky,dík za komentáře.Prosím-pokuste se mě kontaktovat na Můj život v domku po babičce II,klekl mi notas,museli jsme udělat druhý blog,ale údajně nejde zobrazovat.dík.Z.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak změna-nový můj blog-U babičky v domečku

    OdpovědětVymazat
  8. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpovědětVymazat