pátek 3. října 2014

podzimní tvoření a jiné aktivity....

Moji milí,
konečně se zase dostávám k psaní...Poslední dny u nás nejsou už tak hektické na čas,takže jsem se konečně dostala aspoň trošku k tvoření všeho druhu...čekala na mě spousta rozdělaných věciček,plná skříň materiálu..Tak jsem se do toho po troškách dala..při volných chviličkách.Nejvíc ubrouskování(dekupáž),aranžování..dělala jsem i vánoční andílky z papíru.Už jsem se potřebovala prostě zabavit jinak než prací.relax.chybělo mi to.

Dózy na cokoliv-ze sklenic od kávy..taky  tužkovníky z plechovek
Tak těch jsem tentokrát dělala plnou velkou krabici(na zakázku).A tak mě to popadlo,že jsem udělala i obrázky:

tak-a zase se mi ty obrázky objevily na začátku příspěvku...a jeden tu mám 2x.asi se mi pc vysmívá...
Dělala jsem i aranžované podzimní košíčky :


Moji andílci:
Už prostě začínám blbnout na Vánoce...

a pokračuju dál-momentálně vyšívám obrázky...Jak budou hotové,tak se pochlubím....už to snad bude brzo-jsou to malé obrázky,tak dnes budou snad hotové...Jak říká můj syn-jsem prostě tvořící maniak,ale-jak dlouho netvořím,jsem nervní...

Žádné komentáře:

Okomentovat