neděle 12. října 2014

Zvonečky.....

Krásný nedělní večer!!!
Moji milí,tak jak jste prožili tento víkend?My trošku pracovně,jinak spíš pohodově...Včera jsme byli na velké auto-moto burze v Drahotuších u Hranic na letišti.Bylo tam opět strašně moc věcí na prodej,jak pro řidiče všech skupin,tak i starožitnosti a veteš...Ale žádný vietnamský tržiště!!Už jsem něco malinko koupila i k Vánocům(to tu nemůžu vyfotit,aby nebylo prozrazeno),sobě jsem si koupila super OBR smaltovaný hrnec-červenobílý kostičkový na kytičku...Příležitostně vyfotím..
Pokračujeme v rekonstrukci-včera odpoledne Pája dělal špaletu nad oknem na verandě.Sundala jsem tam všecky svoje zvonečky,abych je umyla,byly pověšené na lanku pod stropem.Budou už jinde,momentálně se na ně vyrábí OBR police-musí se jich tu vejít asi 200 ks.Dneska jsem je umývala..Brala jsem je do ruk pěkně pomalu,abych některý nerozbila..Ke každému mám nějaké vzpomínky.ASi 75% z nich je darovaných,mnohdy od lidiček,kteří už nežijí.A proto je opatruju jak oko v hlavě.Pomalu se moje sbírka zvonečků přibližuje číslu 600....A zítra je to přesně 17 let,co jsem dostala svůj první zvoneček-tady je:
Končila jsem v práci,měla jsem pronajatou kantýnu ve Vodních zdrojích v Holešově.a chystala jsem se na mateřskou dovolenou...Věděla jsem,že si druhý den pojedem pro Tomáška..zvoneček jsem dostala na památku od pana Kučery,který tu hlídal na vrátnici..Přál mi,aby mi zvoneček donesl štěstí..A donesl-mám 2 skvělé děti!!
Od té doby jsem prostě"zvonečkový maniak"-tak mi říká kámoška...Protože všichni moji blízcí a kamarádi o zvonečkománii vědí,tak je jasné,kdo mě čím potěší...Postupně jsem zrušila nějaké jiné dekorace,zvonečky jsou prostě v celém obýváku a na verandě...Je jich hodně,většinou z keramiky,ale i z pediku,proutí,papírových ruliček,skla,dřeva,z drátků.kovových....A nejradši mám stejně tento:
Tak ten mám od Adélky,dělala mi ho v 1.třídě ZŠ.
A tady se podívejte,jestli mi opravdu haraší:
Tak to jsou zvonečky v obýváku...
A tady v tom koši je jich těch asi 200 ks,které půjdou na verandě do nové police...Možná si klepete na čela..Ale je to můj koníček(teda kůň!!)-jeden z největších.A kdo si hraje,nezlobíííí!!!
DOBROU NOC!!



1 komentář:

  1. Ahoj Zdeni, zvonečky jsou nádherné, opravdu úcty hodná sbírka.
    Já teď pádím na zahradu, musím dát do pořádku záhonky, abychom mohli porýt.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat