neděle 21. prosince 2014

tak jsem si myslela....

....že Vám tu nafotím letošní vánoční výzdobu našeho domu,taky že sem dám fotky z adventních trhů,popř.fotky některých dárků..no,a všecko je jinak.Foťáček odešel do věčných lovišť.nebyl tak starý,ale před časem dceři spadl a kazil se pořád dokola,až odešel úplně..
Ale nezoufám..Na poslední chvilku jsem si napsala Ježíškovi a ten mě vyslyšel..takže pod stromečkem bude jedna taková malá krabička a v ní krásný tmavě červený dáreček.Já vím,že by to mělo být překvapení,ale měla jsem si vybrat...
Tak všem přeju krásné Vánoce,bohatého Ježíška(tím samozřejmě myslím bohatého hlavně na zážitky ),žádnou rybí kost v krku nebo žlučníkový záchvat...a po Štědrém dnu snad už zase budu moct fotit..a být tu s Vámi..Zdena

1 komentář:

  1. Ahoj Zdeni, přeji Tobě i Tvé rodince krásné a spokojené Vánoce. Jana

    OdpovědětVymazat