pondělí 1. prosince 2014

zážitky z posledních dnů

Pořád se tu něco děje-teda myslím většinou u nás doma..člověk si říká,že by měl zvolnit-no,zatím se to nepodařilo...to je pořád dokola-noviny,poklid,nákup,úklid..vaření,několikrát do týdne pečení koláčů..žehlení..lítání po úřadech..k tomu naši..Takže jsem strašně ráda,když se fakt urvu-aspoň na chviličku..už dlouho jsem si neprošla město jen tak..nestíhám.
Ve čtvrtek jsem byla na "výletě"-teda jela jsem se svým miláčkem trasu...a bylo to super.V pátek jsme se byli podívat v Kojetíně na adventrním trhu..Podle loňska úplný propadák.Vloni to bylo v neděli,letos v pátek.vloni po celém náměstí,letos tzam v 1 rohu stálo asi 6 sránků.náměstí se opravuje,tak proto..tentokrát se mi to fakt vůbec nelíbilo.A přitom do Kojetína na všecky akce chodím tak ráda!!Ještě k tomu v tisku psali,že jarmark je v neděli..Kdyby mi švagrová neřekla,že je to v pá,tak bych o tom ani nevěděla.
Při cestě od nás jsme jeli okolo bouráku-čelní srážka 2 osobáků..bylo to škaredý a mi ještě teď z toho běhá mráz po zádech..fujtajbl..
V sob.tu začalo pořádně fučet,to trvá do dneška.Ale i přesto jsme řezali dřevo..Včera trochu relax,tvoření,vypravení Adélky na internát..Udělala jsem si konečně letošní věnec na dveře a na stolek malý stromeček z mašliček
No,a konečně jsem dnes doloupala ořechy..Celkem letos asi 12 kg.
zítra tady tyto beru do cukrárny..
Pokud ovšem pojedu-vzhledem k počasí..mám jet na úřady ,tak teda nevím..venku je fakt hnusně.jsem zvědavá,jak budu ráno nosit poštu,jestli to ovšem dovezou..Přerovsko-kalamita..A to jsem si plánovala,jak si konečně obejdu svoje oblíbený obchůdky a chvilku si sednu třeba do cukrárny k dobré kávě..Uvidíme..Třeba takový můj oblíbený obchůdek s ručně dělanými výrobky,který vlastní paní od mého skorospolužáka(byl o rok výš).tam se kochám a už pár věciček jsem si tady koupila..Jmenuje se KERAMIKA TEREZKA(Přerov)-fakt super obchůdek!!Momentálně tam má objednané keramické obaly na moje fialky..Jsem si o ně psala Ježíškovi..

A ještě se musím pochlubit!!jak mě dojala moje kamarádka Radka,která si od nás bere oblečení po mých dětech pro ty svoje..V sobotu si přijela pro "příděl"a dovezla mi nádherné háčkované andílkyRaduš,moc dík!!už je vidím na letošním stromečku!!
A to už je snad dnes všecko,jdu spát,brzo vstávám..tak všem dobrou noc!!

P.S.Momentálně myslím na všecky,co musí v tomto počasí pracovat-všecky řidiče(ten můj dnes domů naštěstí dojel nakonec dobře),na hasiče,strojvedoucí,policii i lékaře,kteří musí vyjíždět k bourákům..

A taky na zvířátka,,jak jinak..v takové zimě trpí..

tak dobrou..snad zítra bude líp

1 komentář:

  1. Ahoj Zdeni, konečně se dostávám k napsání komentíku. No, skleróza už funguje.
    Tvoření máš nádherné !!!
    Moc obdivuji Tvou trpělivost v loupání ořechů. Teda 12kg to bych nedala. Úplně mi stačí loupání na cukroví ( no loupám toho víc, protože mi to snědí naši lenoši ).
    No, ledové království nám naštěstí polevilo a včera při svícení sluníčka, jsem mohla ustřihnout i Barborku. Jestli rozkvete , to nevím...no nechám se překvapit.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat