čtvrtek 12. února 2015

Míla má mámu..

..a máma mele maso..Tak to se mi dnes vybavilo,když jsem mlela maso na sekanou..na starém mlýnku po milované babičce-žádný elektrický zgarb,ale pěkně starý kovový těžký mlýnek a vlastní ručičky..Ten mlýnek by mohl vyprávět..kolik lidiček s ním mlelo,kolika    posloužil..a slouží dodnes.mít elektrický,tak už jsem dnes chytala nerva.protože během dopoledne 3xvypnuli proud..Sekaná už se peče a voní to tu po  celém domě.Když jsem byla malá,bývalo to u nás časté jídlo.upekl se plný plech a jedla se i 4 dny.se zemákem,se zelím,s chlebem,,někdy i s rajskou omáčkou.úplně cítím tu vůni v babiččiné kuchyni.a bývala to sekaná plná rohlíků,protože se šetřilo..ale bývala voňavá a výborná.
tak jsem se podívala z okna ven,vylezlo sluníčko,ale je zatím zubatý..sníh taje,ze střechy garáže tečou kapky vody a klepou do okapu..Už kdyby bylo jaro!!Zimu nemusím,i když má taky svoje kouzlo.
Na dvoře mi krásně rostou břečťany,pnou se po chlévové zdi.
a na dřevu se objevily houby














doma mi kvetou kolopejky-kalanchoe
oranžová,a taky bílá
no,a pořád mi kvete vánoční hvězda
a na orchideji jsem dnes objevila pupínky květů,takže snad brzo bude plná malinkých fialových kvítků.
Tak to je zatím všecko.mějte se fanfárově!!Zdena

2 komentáře:

  1. Pááni, přichází jaro a vánoční hvězda ještě kvete:-)

    OdpovědětVymazat
  2. jojo,a to se jí nějak moc nevěnuju.maminka od přítele ji má doma už 3.rok a furt je pěkná!!taky jí nádherně kvete.

    OdpovědětVymazat