sobota 4. dubna 2015

Velikonoce 2015

Ačkoliv to tak ještě včera vůbec nevypadalo(ani dnes to počasí není o moc lepší,jen o trošku),tak jsou tu Velikonoce.Sice jsme se letos chystali,že je nebudem prožívat doma,ale pojedem pryč,tak nastaly změny a nakonec budem doma..Trošku jsem nazdobila dům,ale letos opravdu jen decentně...na stole v jídelně máme jarní modrý truhlíček se skořápkami a zajíčkem,
v mezidveří při vstupu do domu nazdobené větvičky ve starém zeláku,u kterého se rozbilo před časem víko..
jinak jen dekorace na oknech a na dveřích věnec od loňska..ještě budu dělat dekorace do košíčků-kyblíčků,koupených včera v Kik obchodě v Přerově.měli je za 25,-kč/ks.a vypadají super i bez dekorace..





trošku jsem tvořila-dodělala jsem výšivku-slepičku:
a taky jsem udělala pro kamarádku dózu ze sklenice od kávy-dekupáž


Byly to jen takové moje rychlovky-"jednohubky",jak tomu říká moje kámoška..


Přeju všem krásné prožití Velikonoc,všem děvčatům,ať je to moc nebolí,všem klukům bohatou pomlázku a ať se šťastně vrátí domů..

Vaše Zdena


1 komentář: