úterý 31. března 2015

první jarní dny

jsem prožila střídavě oblačno..trpím,protože mi postupně trhají zuby..takže kloktám heřmánkem,semtam lupnu prášek(i když jen v tom nejkrajnějším případě),v noci leduju..ale noviny nosím každé ráno-pěkně poctivě,protože prostě každý na to svoje čtení čeká..
Štve mě počasí..zima mnohem horší než v lednu.fučí,padá sníh s deštěm..už tady u jedněch v ulici spadl i strom.naštěstí se vykulil k nim na zahradu a né na cestu.A já jsem se tak těšila už na jaro!!a furt nic.Snad se dočkáme.Jsem si plánovala,že o Velikonocích si vyjedem na motorce..No,asi z toho výletu nic nebude.Okna Adélka umyla,nazdobily jsme je spolu,ale  klidně by se mohly umývat znovu,jsou od dešťových kapek.
Naštěstí  nejsou jen špatné dny..Byla jsem se podívat v Osevě-jak tam chvilku nejsem,už se mi po nich strašně moc stýská...Tentokrát jsem zažila 2 milá překvapení.to první-dostala jsem krásný kytičkový šátek na krk od Lenky(LEni,moc děkuju!!)je krásný!!!přesně podle mého gusta.
no,a to druhé  překvapení:čirou náhodou se tu objevila Jana z Bzence,super ženská,která má na starosti všecky laboratoře.a s ní tu přijela ještě Staňka,o které jsem doposud jen slyšela a neznala jsem ji osobně..Taky je super...
v pondělí mi přišel balíček z časopisu Chalupář-5 mycích  houbiček na auto.posílala jsem tam nějaké fotky a vylosovali mě..To mě taky hodně potěšilo
..A spoustu dalších věcí mi udělalo radost...známky dětí,jejich pomoc doma při práci,nové muškáty,...dnešní návštěva velikonoční výstavy v Přerově..návštěva u kamarádky,se kterou jsem se neviděla asi 12 let...Opravdu se těším i z maličkostí..
Našla jsem zbytek kanavy,vyšívám pidimidi obrázek-velikonoční slepičku.zítra snad stihnu vyfotit.chtěla bych ji dodělat.
pro dnešek se loučím,jdu si číst-mám nové číslo Chalupáře..tak všem dobrou noc!!

PS:Mám v nemocnici tatínka...tak na něj pořád myslím..jenom si HROZNĚ MOC přeju,aby se mi vrátil domů..Mám ho moc ráda..I když mi bude brzo 50,tak bez něj se mi jednou bude na tomto světě strašně špatně dýchat..Prostě jsem jeho dítě...

Žádné komentáře:

Okomentovat