neděle 17. května 2015

Víkend

Tak tentokrát byl u nás opravdu RELAX.
V sobotu jsme byli na obr auto-motoburze v Březolupech,je to ve Zlínském kraji..Takový veliký blešák jsem teda dlouho neviděla!!Samozřejmě,že tam byla i jiná veteš než pro motoristy.Stánků hodně,lidí ještě víc..Nevzala jsem si foťák a až doma jsem si uvědomila,že můžu fotit novým mobilem.Pozdě.Dovezla jsem si 3 zvonečky a malou vázičku.Ta mi padla hned do oka-ležela v bedně s harampádím,celá zaprášená a špinavá od lepidla.Doma už dostala pořádnou koupel a už má svoje místo.Stála jen 10,-kč-no,nekupte to za tu cenu.
Výlet to byl super!!jen kdyby mě zase nenavštívila moje nezvaná kamarádka migréna.Odpoledne jsem musela zalehnout s obkladem na hlavě a zatáhlými závěsy na ložnicovém okně.Večer už mi bylo líp.Mládež odešla na hodovou zábavu do vedlejší vesnice,tak jsem měla klid..Sáhla jsem po rozečtené knížce..

Neděle:
Ráno mě vzbudil zpěv ptáků(spím s otevřeným oknem.).Kosák zpíval o 106.Bylo půl šesté.Sice se mi nechtělo,ale pomalu jsem vstala,pustila si Elány pro dobrou náladu..Po ranní očistě jsem se dala do vaření,dnes "co lednička dala"-vznikly z toho šunkafleky a zeleninová polévka.V 10 hod už bylo uvařeno a vyžehlené prádlo.Podívala jsem se na svou oblíbenou Toulavku a taky Objektiv ,vzbudila se omladina..Daly jsme si s Adélkou kávu.Po obědě jsem vytáhla kámošku Ivetu do lesa.V našem lese je kaplička a studánka(teď si nejsem jistá,jestli jsem to na blogu už nepsala.).A protože Ivetka tu bydlí se svou rodinou už 2 roky a nezná tu okolí,tak jsem ji vytáhla na výšlap.Byla překvapená,kde že jsme to vyšlapaly.Pěkně nad dědinu.U lesa 1.zastávka-u křížku...
Ten křížek tu stojí snad od nepaměti...
Potom jsme pokračovaly podél lesa a pak lesem ke studánce.Voní tu konvalinky,je jich tu plný les.I jiných kytiček.
Po cestě jsme potkaly i velké mraveniště
a kvetoucí lesní jahody
a už kaplička a studánka a půl hodinky relax na lavičce
a cesta zpět:pohled na  kopec Lačnov-kvete na něm řepka olejka
A na Holý kopec-na něm stojí televizní vysílač
a celkový výhled na vesnici:
Při zpáteční cestě jsme šly kolem ohrady,ve které se pásl krásný kůň:
A tady je kytička konvalinek v nové vázičce:
A pak už jsme u nás jen pily kafíčko,jedly koláč a plkaly o životě...Bylo to krásné nedělní odpoledne....
Ivi,děkuju!!!

3 komentáře:

  1. Zdeni, blšáky mám veľmi rada, ale u nás asi nie sú, aspoň mne poblíž. Ale každé leto si to užijem v Mníchove, tam to je obrovské.
    A som sa potešila, ako tráviš nedeľné doobedie :-)) Jednoducho a rýchlo navariť a sledovať Toulavku a Objektív. Potom prepínam na našu 1. a tam mám obdobu - SK v obrazoch a Svet v obrazoch.
    Poobedie si mala tiež nádherné, veď stráviť čas s kamarátkou v prírode = super!

    OdpovědětVymazat
  2. Takové víkendy jsou nejlepší:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Svatou studánku jsme objevili nedávno a opravdu můžu potvrdit, že je to kouzelné místo. Podle fotografií vesnice je mi jasné odkud vítr vane a mám dotaz, zda někdo v okolí nezná pověst, která se k tomuto místu vztahuje. Na obecních stránkách Kostelce jsem našla jen krátkou zmíňku, že něco se o tomto svatém místě vypráví, ale co, toď otázka?

    OdpovědětVymazat