čtvrtek 21. května 2015

Znovunalezená...

Už to bude 5 let,co jsem dělala v květinářství.Byl to takový malý útulný krámek plný živých,sušených i umělých kytiček,keramiky,svíček a potřeb pro zahrádkáře...Byla jsem tu moc spokojená.Stalo se,že jsem byla na operaci a po návratu z nemocenské mi paní majitelka řekla,že už se mnou nepočítají..Doteď mě to mrzí.Bylo to na okraji vilové čtvrti,naproti hřbitova.Pracovaly jsme tam dvě.Už jsme tam měly svůj okruh známých zákazníků.
Ale  o tom jsem vlastně dnes psát ani nechtěla..Když jsem tam pracovala,seznámila jsem se tu mj.s mladou paní,jmenuje se Lenka a padly jsme si do oka.Měly jsme skoro stejné osudy..obě dvě jsme měly doma psa shi-tzu...Opravdu jsme si pořád měly o čem povídat.Staly se z nás dobré kamarádky.Navštěvovaly jsme se i doma.
Když jsem v krámku přestala pracovat,tak ještě chvilku jsme o sobě věděly-a najednou se mi Lenka ztratila z dohledu.Na stávající adrese nebydlí,telefonní číslo neexistuje...Vzpomínala jsem na ní opravdu moc často.Neviděla jsem jí tak asi 4 a půl roku.
Před časem mi jiná kamarádka,která věští budoucnost,předpověděla:Po dlouhé době se potkáš s někým,koho jsi ztratila,aby ti vysvětlil,co se stalo-ale pozor-nebude to nic příjemného a budeš na ten rozhovor pořád myslet..Už tenkrát se mi vybavil jediný člověk-Lenka..To bylo někdy asi v březnu..Jsem marodila ,2 měsíce jsem lítala k zubaři a trpěla...A na předpověď od Žanety jsem skoro zapomněla...
Až včera-byla jsem s dcerou u Mudr.,má zánět středního ucha..A když jsem vyšla z lékárny-tam stála-Lenka!!!Zchudlá,bledá-na 1.pohled bylo vidět,že jí není dobře.Ona-vždy krásně upravená...V teplákách a mikině..Protože mi jel už autobus,jsme stihly se jen obejmout..Oznámila mi,že je MOOC nemocná,po několika operacích a další ji čekají..Jenom jsme si daly svoje tel.čísla.A tak jsem ji dnes volala-byla ráda..nestýká se skoro s nikým z minulosti,bylo tam toho moc,dost lidí ji odepsalo...Jsem ráda,že jsme se ZASE našly.A hned,jak to vyjde,jedu za ní.Mám jí co oplacet,byla při mě po mé těžké operaci..Máme si toho  tolik říct...A já bych chtěla,aby tu byla ještě moc dlouho...Ona mi dnes řekla-umírám..A já prosím toho nahoře,ať mi ji tu nechá..Teď,když jsem ji znovu našla.Opravdovou ztracenou kamarádku...(těch opravdových mám jen málo...).Dala bych všecko na světě,kdybych jí mohla pomoct...

1 komentář:

  1. Zdeni, príbeh je veľmi smutný, ale aj pekný!
    Máš pravdu, tých skutočných priateľstiev je málo.
    Nechaj všetko tak a choď za ňou, určite ju to poteší.
    Ak je to naozaj pravda, čo ti povedala o sebe, má ťažké chvíle a potrebuje pri sebe priateľku.
    Pozdravujem Lenku a držím jej prsty, aj keď sa nepoznáme, cítim s ňou!

    OdpovědětVymazat