pátek 31. července 2015

Nový poklad

V práci...Chodím si pro vzorky čištěného obilí z labošky na silo..Minulý čtvrtek si tak pěkně přijdu pro 1.vzorek a tam stála:stará dřevěná bedna s víkem,špinavá,natřená na červeno.Ale pro mě krásná-už jsem ji viděla přesně-na naše deky...zatím je mám ve skříni a zavazí mi tam.Vloni jsem si odtud donesla starou thonetku židli,která taky dostala nový kabátek a slouží dál u nás na chodbě.
Tak jsem v práci rozhodila sítě...kupodivu mi řekli,že si ji můžu vzít.A já jsem jásala!!!Prý zgarb na rozštípání a přiložení do kamen...No,to né!!Ta bedna dostane přece druhou šanci,je bez červotočů...A má i kování.
Doma bedna stála do pondělí v garáži,nebyl na ní čas.Ale v pond.už jsem to nevydržela(koš s prádlem na žehlení musí přece počkat!!),bednu jsem osmirkovala  a pak                         skončila v koupelně ve vaně a tam dostala pořádnou kartáčovou očistu .Pak putovala na stůl na dvoře,kde schla do úterý,kdy dostala první dávku hnědé barvy..Nejdřív jsme ale oblepili kování,které pak Petr nastříkal načerno.Pak další 2 dny se nic nedělo,včera bedýnka dostala svůj 2.hnědý nátěr a dnes do třetice ještě jeden..
A už je v ložnici a jsou v ní uložené deky...huráá-záměr se povedl a bedýnka bude sloužit  x let dál..Má svůj příběh(údajně na ní sedával jeden pán,co tu dělal před mnoha lety..A protože jsem ho znala celý život,tak si říkám,že snad tam nahoře tu bedýnku vidí a je taky rád,že bude sloužit dál...)

3 komentáře: