úterý 19. ledna 2016

Kalendáře

Mám ráda kalendáře.Když si vždycky s předstihem kupuju,tak vybírám..S nástěnným je to u mě jednoduché-každý rok už v srpnu honem letím do svého knihkupectví,aby mě ho neprodali...přece kalendář od Ivušky...zatím se mi vždy poštěstilo.Ivu Huttnerovou mám ráda,ty její kresby jsou něco fantastického...Z těch starších jsem si i některé obrázky dala do rámečků-zdobí náš dům..A protože si i Ivě schovávám články,knížky atd a několikrát jsme se i setkaly,tak kalendáře mám samozřejmě schované. Pod stromečkem na mě čekaly ještě 2 nástěnné kalendáře-jeden malovaný z nakladatelství,kde vydávají časopis Darinka:je plný nádherných kreseb..no,a ten druhý je se starými pohlednicemi Přerova a okolí: No,a stolní kalendáře?každoročně hrady,zámky,tvrze:.A mám ještě jeden-dostali jsme tentokrát z obecního úřadu s fotkami našeho mikroregionu-je tu i několik fotek od nás ze vsi: I já jsem vloni vybrala svým blízkým kalendáře-Adélce kočičky,Tomovi traktory,Pavlovi motorky... V obchodech je strašně velký výběr kalendářů..si vzpomínám,jak jsme doma mívali takový ten malý závěsný kalendář..na stole si ani nepamatuju,asi až v letech,kdy jsem byla na zemědělce a dostala jsem kalendář se zvířátky..měla jsem ho na psacím stole v pokojíčku..Přestože je to už dávno,vzpomínka na něj zůstala..Na titulní straně byl pekingský palácový psík,jakého jsem měla doma...Ten kalendář mi dala tenkrát kamarádka Máša.Ani nevím,kde je jí konec...

1 komentář: