pátek 7. října 2016

U nás doma

právě probíhá rekonstrukce,o jaké se mi ani nezdálo.. Dělali jsme topení v celém baráku,od nového kotle a všeho ve sklepě,přes celý dům až po opravu komína..K tomu opravu vodovodních trubek.Momentálně máme rozkopaný dvůr,protože nám prasklo staré potrubí,co vede do kanalizace.co se divím,když barák je kolaudovaný v r.1939..Tak zítra hurá-koupit trubky a pokračovat.Snad příští týden budem pokračovat celkovou rekonstrukcí koupelny(vše už je nakoupeno),pak snad konečně nová střecha na verandě a vymalovat 2/3 domu-to ja asi 5 místností..A aby toho nebylo málo,tak prý do letošních Vánoc budeme mít ještě opravené celé vnitřní schodiště,včetně snížení stropu,nové eletriky,výmalby a obložení.. A opravdu už se těším,až bude všecko hotový..Na dvoře skladiště jak ve sběrných surovinách,po baráku skoro to samý..Ale už se to rýsuje.Hlavně,že už od úterý topíme.. (zážitky,jak jsme např.kupovali obkládačky a čekali třičtvrtě hodiny,než nám je naložili..,jak mi klekl vysavač,když jsem ho zrovna potřebovala..jak kluci vytahovali ze sklepa starý kotel a dávali tam druhý-ještě o něco těžší...,jak jsme hledali v Olomouci,kde máme vyzvednout koupelnový nábytek...jak jsme blbě změřili komínovou rouru a museli nechat udělat druhou atd..-to by stačilo opravdu na román..) Tak mi držte pěsti,ať už to máme všecko dodělaný,nebo já skončím v blázinci... PS:ještě,že mám kolem sebe tak šikovný lidičky!Já jsem investor a vybírám si,co kde bude...a moji zlatí chlapi se opravdu snaží..

Žádné komentáře:

Okomentovat