neděle 16. září 2018

Olomouc 12.9.2018

Po práci,vlakem-se Zuzkou... Vyřídit vše potřebné a hurá se pokochat krásami města a nakoupit vše,co "potřebujeme k životu"-Zuzka knížky z Knižního klubu a já samozřejmě "blbinky"z prodejny výtvarných potřeb na to svoje podzimní tvořeníčko... Olomouc je krásné město a vždycky mě něčím příjemným překvapí...Líbí se mi tady ty úzké uličky se starými měšťanskými domy a malinkými obchůdky v jejich přízemí,památky-muzea,kostely......Předzahrádky u cukráren,vináner a kavárniček..nádherně upravené výlohy i venkovní expozice kytiček před obchůdky květinářství,které říkají-pojď dál.... Po nákupech nezbytností jsme si sedly do cukrárny a daly si zákusky-byly MŇAM! Potom jsme se vydaly na zastávku tramvaje- s návštěvou jednoho krásného obchůdku/viz další můj příspěvek/-vyfotila jsem ještě několik dalších starých domů: Nastoupily jsme na tramvaj,která nás zavezla k vlakovému nádraží a potom jsme se vlakem vrátily do Přerova.Zuzka mě doprovodila na autobus,kde jsme se rozloučily.. Byl to SUPER výlet!!

Žádné komentáře:

Okomentovat