čtvrtek 9. května 2019

Babská jízda 8.5.2019-2.část

V Rudce jsme si koupily vstupenky na zdejší rozhlednu a do Jeskyně Blanických rytířů.Prošly jsme krásnou smyslovou zahradou,náš 1.cíl byla rozhledna.Musím uznat,že jsem byla zničená.Asi po nemoci moje plíce ještě nejsou úplně ok.Ale nakonec jsem rozhlednu zdolala.Naskytl se nám nádherný výhled na okolí. Potom jsme sešly o kousek níž,tady už čekala u vstupu do jeskyně spousta lidiček na průvodkyni.Ta přišla přesně na čas a prohlídka začala.To,co jsme viděly,mi vyrazilo dech.Taková krása vytesaná z kamene-pískovce! Prohlídka byla super-paní průvodkyně uměla krásně o tomto místě mluvit. Po prohlídce jeskyně jsme ještě chodily po zahradě.Je plná kytiček,dřevin a hlavně smyslových artefaktů-původně byla vytvořena pro slepce,ale nyní slouží pro celou veřejnost... Z Rudky jsme odjely do Olešnice-podívat se do manufaktury-výrobny modrotisku.Bohužel,už bylo zavřeno.. Takže zpět na Kunštát a odjezd domů. Cestou ještě zastávka v Boskovicích na náměstí-nákup pohledů a ovocný pohár v cukrárně. Domů jsme dojely kolem 18.30 hodin. A toto jsem si tentokrát dovezla: Byl to krásný celodenní májový výlet...Děkuju,Ivetko!!

1 komentář:

  1. Tak to jste měly krásný výlet! Nebyla jsem tam, takže ráda jsem se alespoň prostřednictvím Tvých fotek na ta místa podívala. Já zítra jedu s kamarádkou a se zahrádkáři našeho města do Kutné Hory. Těším se. Snad se nám déšť vyhne.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat