pátek 17. května 2019

Balíček od paní Evy.

Ozvala se mi paní Eva ,která čte můj blog,že má pro mě ubrousky ke tvoření.Poslala jsem ji adresu a čekala na balíček-ten došel hned asi za 2 dny.A jeho obsah mě velice mile překvapil.Nejenže v něm byly krásné ubrousky,ale balíček obsahoval krásně ručně psaný dopis ,látky ke tvoření srdíček a taky 2 balíčky-jeden modrý pro mě,druhý oranžový pro Zuzku.Takové krásné věcičky,co nám Evička poslala-háčkovaní ptáčky,taky miniprostírka-zajíček a pytlíčky na voňavé bylinky do prádla.A k tomu každá zajíčka z papíru. Evi,moc obě se Zuzkou děkujeme!! Já vím,že to nebude hned,ale dojedeme za Tebou osobně.já se určo ozvu! PS:VYužití ubrousků/proto jsem nestíhala psát na blog!/-54 ks tužkovníků pro děti-na zítřejší dětskou Zlatou srnčí trofej-před chvilkou si to odvezli-byla to fuška,ale zvládla jsem to...hurá!

Žádné komentáře:

Okomentovat