neděle 7. července 2019

Něco končí,jiné začíná.

V tomto případě se jedná o ukončení mého pracovního poměru v Tempu.Prostě jsem k 30,6, skončila.Dala jsem výpověď.Měla jsem k tomu hodně důvodů(o těch psat nechci) a vím,že jsem udělala dobře. Teď se můj život ubírá jiným směrem-momentálně jsem se vrátila aspoň na několik měsíců do mé milované Osevy a pokud se zadaří,tak potom už něco taky mám.Tak mi držte pěsti!Děkuji. Můj odchod z Tempa nebyl bez slziček.Strávila jsem tam několik let,snažila se,aby obchod šlapal,aby byli zákazníci spokojení... Skončila jsem 20.6.,pak už jsem měla dovolenou.Od "svých"holek jsem dostala krásnou panenku v modrých šatičkách/vybírala Zuzka-jak jinak!/-je nádherná a už je ozdobou mého modrého pokoje.A od babi Vaškové-mojí nejvěrnější skoro 90leté zákaznice- nádherný hrníček na čajíček...Zatím ho mám schovaný,ale já vím,že jednou přijde jeho čas a začnu ho používat..Všem moc děkuju!!! PS:A bude se mi i stýskat,né že né!!

Žádné komentáře:

Okomentovat