pondělí 15. července 2019

Sraz veteránů a bleší trhy Holešov 13.7.2019

Každoroční akce pořádaná hasiči Němčice u Holešova,kterou si nenecháme s Pavlem ujít.. Ty staré nablýskané poklady-dvou i čtyřkolové,vůně benzínu a vzpomínky na dětství,kdy si člověk řekne-takové auto jsme měli my,takové ten soused,takové ten druhý...a vybaví si vzpomínky na lidičky,kteří tu s ním žili. Obešli jsme nejdřív vystavené staré exponáty a potom bleší trhy..Potkali jsme spoustu známých,domluvili i pár setkání. Holešovský zámek i jeho zahrada jsou nádherné!Byla jsem tu mnohokrát ,a pokaždé mě tu zaujme něco nového.Tentokrát jsem objevila stará krásná vrata na budově,kde byly dřív stáje pro koně-nikdy dřív jsem si těch vrat snad nevšimla. A tady už cestou na parkoviště-kolem staré kovárny a muzea kovářství: A u jedné malé hospůdky dřevořezba z kmene stromu: Domů jsem si kromě pár maličkostí ke svému tvoření dovezla 4 zvonečky a krásný obrázek starého mlýna:

Žádné komentáře:

Okomentovat