pondělí 6. října 2014

Příroda čaruje..

Moji milí,zdravím Vás -dnes se budu snažit Vám sem dát několik málo fotek-včerejší fotografické úlovky-stačilo si vyjít trošičku cestou kolem zahrádek,kde máme chatku..
Už jsem to tu asi psala-miluju podzim...můj každoroční sběr hříbků..trhání šípků a taky materiálu na tvoření-bukvice,žaludy,šišky,bodláky,šťovík ,traviny,větvičky,ulity šneků apod...semtam nějaký pěkný kamínek-co když by se náhodou na něco někdy hodil....
Pája sekl trávu,já jsem uklidila chatku a šla jsem se na chvilku projít.jen tak.s foťákem v ruce...
nohavice od tepláků jsem měla pěkně urousané od rosy...ale stálo to za to!!a ještě Vám musím ukázat,jak je to letos jaksi všecko naopak-je podzim a na skalce mi kvete petrklíč..a u sousedů zlatý d隍.

a TO JE PRO DNEŠEK VŠECKO.JAK MI VYJDE ČAS,TAK   VÁM UKÁŽU,JAK POKRAČUJU VE TVOŘENÍ-OBRÁZKY MÁM UŽ VYŠITÉ,JEN JE DÁM DO RÁMEČKŮ A POVĚSÍM.ALE NEVÍM,KDY TO BUDE-OD ZÍTŘKA SE PUSTÍM DO    SKLÍZENÍ ŘEPY..A MÁME TOHO HODNĚ..TAK NÁM DRŽTE PĚSTI,AŤ TO ZVLÁDNEM A AŤ MÁME PĚKNÉ POČASÍ...

1 komentář:

  1. Ahoj Zdeni, fotečky jsou moc pěkné. Taky mi kvete petrklíč, ale má trochu ožrané květy, to asi řádí slimouši.
    Držím pěsti, ať vše zvládnete.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat