sobota 22. listopadu 2014

Už se to blíží.....

....no,samozřejmě,že tím myslím advent,Vánoce a Nový rok...Tady to období mám strašně moc ráda,i když zimu obecně  nemusím,stačí mi ji vidět přes okno a nejlíp tak jen pár dní.Jsem pecivál,který má rád teplo pěkně u topení,buď u knížky nebo s jehlou,nití a kanavou..Ráno honem roznesu noviny a hurá do tepla.
O Vánocích a kolem nich je to jiný..Umyju okna,operu záclony,závěsy,vydrhnu koberce...nazdobím si celý dům,aby se tu všem líbilo..Každý rok si říkám,že už žádnou novou dekoraci si pořizovat nebudu,a přesto neodolám...
Nejradši mám v tomto čase jarmarky a vánoční výstavy..a že jich letos je!!Už i v dědinkách,kde nikdy nebyly.Dneska jsme si udělaly "dámskou jízdu"(už naše sehraná trojka) a byly jsme se podívat na 2 výstavy-jedna je v Beňově a ta druhá v Újezdci u Přerova.Obě byly super,i když každá jiná...Načerpala jsem zase spoustu inspirace na svoje tvoření..Voněl tu punč a vanilka a já jsem  strašně moc ucítila tu vůni Vánoc,kdy jsem jako malá čekala,až zazvoní Ježíšek zvonečkem a já budu moct jít ke stromečku..Mám na to nádherné vzpomínky-----nikdy tu nechyběla knížka(a od té doby čtu pořád!!!),nějaké dobroty a taky hlavně něco ušité od babičky,ta mě oblíkala od šatů,kalhot,sukní až po kabáty a bundy..Byly to dárky z lásky..Pro mě to bylo bezpečí,babiččin široký klín a její laskavé pracovité ruky..
Na dnešních výstavách jsem fotila-konečně mám opravený foťák,sice už prý dlouho nevydrží..budu si muset našetřit na nový...tak posílám pár foteček,snad se povedly...
Tak tyto fotky byly z Beňova..


a tady z Újezdce.


no,není to krása??

P.S.samozřejmě,že             jsem si dovezla přírustky do své sbírky-2 zvonečky..jeden sněhově bílý dírkovaný a druhý modrý jak nebe..tak už je jich teda skutečně rovných 600 ks...
Tak všem pěkný večer a zítřejší neděli!!            Zdena

1 komentář:

  1. Ahoj Zdeni, to musela být krásná pdívaná. Pěkné tvořeníčko a spousta inspirace.
    Tvoje sbírka zvonečků je teda úctyhodná, 600ks to už je něco.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat