neděle 16. srpna 2015

Kojetínské hody 2015

Tak jsem se konečně letos dočkala!huráá!Co mám svoje zlatíčko,které bydlí v Kojetíně,tak se pravidelně zúčastňuju tamějších hodů.A ještě nikdy mě nezklamaly.
Jako každý rok,i letos-rukodělný jarmark(samozřejmě,že mi přibyl další zvoneček do sbírky).Ráno krojovaný průvod-od malinkých dětí přes krojované pěší Hanáky,muzikanty až po krále a jeho družinu na koních.
Dopoledne je přehlídka krojovaných souborů.
Po obědě jsem se byla podívat na židovském hřbitově-bývá tu otevřený jen několikrát za rok.Je tu spousta starých židovských hrobů...
Mám ráda takové památky..Ráda čtu o osudech těchto lidí.
Po krátké návštěvě u švagrové jsme se vrátili na náměstí-tady byl odpolední program-nejdříve Pavel Novák s kapelo FAMILY(a tady jsem po 30 letech potkala spolužáka ze střední školy,který s nimi hraje a zpívá)-koncert supeeer!!náměstí plné lidí a všichni s nimi zpívali a tleskali do rytmu...
A po nich skupina BUTY-hráli taky dobře,jen to strašně řvalo..
Bylo tu hodně atrakcí pro děti-skákací hrad,kolotoč,jezdil tu vláček...Prostě pohoda..Jako vždy.
Domů jsem odjížděla úplně v pohodě,plná dojmů a s foťákem plným fotek.Dnešní den strávený s Pavlem a jeho rodinou byl pro mě zase dobitím baterek..
Kojetínské hody-tak ahoj SNAD příští rok!!

Žádné komentáře:

Okomentovat