čtvrtek 24. září 2015

nákupy...

Rozhodla jsem se,že tento měsíc  trošku víc budu nakupovat..Tak jsem využila minulý týden 1 dne volna a vyrazila.Obešla jsem sekáče,galanterku,papírák-nakoupila věci k tvoření,taky ubrus na vánoční stůl..
Ve  výprodeji jsem si koupila taky něco na sebe-2 halenky a rifle
do ložnice nové hřejivé heboučké deky

Potom v sobotu blešák:kytičky na dvůra-vřesy a macešky mini:
taky proutěnou vázu

a nějaké dárky na vánoce..a taky malé originál dřeváky(holandské),na jejich úpravě už pracuju...

No,a ještě něco jsem si dovezla:
Tak toho jsme tam přece nemohli nechat..Je skoro jako náš živý Bobášek-ten už se na mě dívá z nebíčka..Ale aspoň mám teď v ložnici tohoto..
Má ráda,když mám trošku víc času,kdy můžu sama projít město,prošmejdit malinké obchůdky,vyhnout se marketům..makoupit několik blbůstek,jako dárky pro svoje blízké..Vánoce jsou přesně za 3 měsíce..Pomalinku se to blíží.A já zatím mám dárků malinko..Ale už na některých pracuju-kupodivu letos mám jasnou představu,co kdo dostane..Mít o trošku víc času a víc peněz...

1 komentář:

  1. Keď sa ja odhodlám k nákupom, prejdem presne tie isté obchody ako ty - prejdem všetky sekáče a galantérie (2) a nakoniec idem dušu potešiť do kvetinárstva :-)))
    Ale nákup si urobila super, mne sa tak nedarí, hol, patrilo by mi dobre schudnúť :-((((
    Zdenka, prajem ti krásny víkend plný zážitkov!
    Pááá

    OdpovědětVymazat