úterý 6. října 2015

další sklizeň úrody a kytičky na dvoře...

Kmitám,a to opravdu denně od 5 hod ráno.Od pond.do soboty,jen v neděli si dopřeju spánek do 8 hodin. Tuto neděli bylo krásně..Nejdřív jsme se chtěli jet projet na motorce,ale nakonec bylo vše jinak.Jeli jsme na chatu.Vedle u sousedů je stará jabloň a jako každý rok obsypaná jablíčky.Pod stromem jich už bylo hodně zhnilých.Domluvili jsme se,že si je můžem otrhat.Bylo jich strašně moc,podělili jsme se s Pájovou rodinou.Nechali jsme tam několik pro zvířátka.Domů jsem si dovezla 3 veliké bedny na uskladnění a ještě kýbl a půl pytle k rychlému zpracování-a tak máme jablečný týden v podobě kompotu,žemlovky,štrůdlu i hrníčkového koláče.Podělila jsem se i v práci a svůj příděl dostala i kamarádka.Zbytek skončil pomletý v bečce na kvas. Jsem člověk,který spotřebuje vše.Včera jsem vyryla zbytek mrkve,dostala ji Iveta,protože já už mám plno.. Na dvoře ještě kvete plno kytiček-muškáty,vanilkový stromek i vřesy..

Žádné komentáře:

Okomentovat