neděle 1. ledna 2017

Vánoce 2016 podruhé...

Slíbila jsem,že se vrátím k Vánocům. Snad poprvé v životě se mi Vánoce nelíbily.Pozitivní bylo to,že moje děti poprvé zvládly přípravu samy-a to musím uznat,že na jedničku a že jsme se sešli u stromečku ve stejném složení,jak vloni-nikdo nám neumřel,a to bylo hlavní-z toho mám vždycky strach,aby nás nebylo míň..I když jsem zvyklá svoje problémy a starosti řešit sama,tak přece jen si ještě můžu říct-mám tu naproti naše,a kdyby bylo nejhůř,snad by mě v nějaké bryndě nenechali.. Všecko bylo strašně moc hektické,hodně rychlé-způsobilo to snad i to,že s nástupem do zaměstnání mám málo času.Ani jsem letos-kromě věnce na dveřích-neměla nazdobený dům.a to mám plné krabice dekorací..Byla jsem nějak bez nálady. Dárky-bylo jich hodně.Nebyly drahé,kupovala jsem je na blešácích,výprodejích,jarmarcích a hodně dopředu.A myslím,že udělaly radost.Poprvé po dlouhém čase jsem nedarovala mnou dělané dárky-z časových důvodů jsem je nestihla dodělat.Co se týká dárků pro mě,přibyly mi nějaké zvonečky,taky knížky(bez těch by to nešlo!),oblečení,nějaká kosmetika-prostě klasika.Nejsem náročná.měla jsem ale jedno přání-a Ježíšek mě nevyslyšel,třeba někdy příště.A nešlo o peníze..Stačilo jen pár slov... Vánoční setkání-v Osevě,potom u nás doma,u mojí sestry a její rodiny,následně u Pavla s celou jeho rodinou(já říkám HUJEROVIC rodina..)A taky u Danči-tam se vždycky těším hlavně na Bětušku a konečně před Silvestrem jsem byla na chviličku u Ivety..Nějak fakt nestíhám. Ale strašně moc mile mě překvapily MOJE holky v práci...Díky nim tu zůstávám.Náš kolektiv je pro mě strašně moc důležitý-tady umí jedna pomoct druhé,pomohly i mně,když jsem tu nastoupila a plácala se tu v práci na pc-a je tu toho hodněěěě-jsem si říkala,že to snad ani nedám.naštěstí už to docela zvládám.snad..Holky-strašně moc vám děkuju!!!Ono řídit takové nákupní středisko není vůbec jednoduché.. A tady jsou ještě nějaké vánoční fotky:

Žádné komentáře:

Okomentovat