čtvrtek 2. února 2017

Moje včerejší setkání s PANEM HERCEM

Bylo to na začátku ledna.Jdu kolem nástěnky u zastávky..a v tom to vidím-plakát...1.2.bude v Kojetíně mít vystoupení můj oblíbený herec..a už "žhavím dráty"-to si přece nemůžu nechat ujít,když bude vystupovat tak blízko,navíc ve městě,kde poslední dobou trávím víc a víc času...Pavlovi se napřed nechtělo,ale švagrová nakonec koupila lístky a šlo nás celkem 6. Kojetínská sokolovna byla narvaná k prasknutí...Super vystoupení skvělého herce,imitátora,baviče....Koupila jsem si jeho knížku,do které se mi podepsal.Dověděli jsme se hodně z jeho života...V sále to řvalo smíchy...A já jsem strašně moc ráda,že jsem se s ním mohla osobně setkat..S jedním z mých hereckých idolů-s Panem hercem Miroslavem Donutilem....

1 komentář:

  1. Tak Zdeni, to musel byť krásny zážitok! Donutila mám rada aj ja!
    Dobre, že sa ti to nakoniec podarilo :-)

    OdpovědětVymazat