úterý 20. června 2017

zámek Bučovice

Chystali jsme se,že v neděli ráno vyrazíme někam na celodenní výlet.Jenže byla změna.Musela jsem zaskočit v práci za kolegyni,nebylo jí dobře.A tak jsem se těšila,že bych třeba navštívila Pernštejn..No,nevadí,můj "záložní plán" tentokrát padl na zámek v Bučovicích. Vyjížděli jsme asi ve 13 hodin.Jelo se skvěle,nepršelo,nebylo ani horko...Do Bučovic jsem jezdila asi před 30 lety,když jsem pracovala v UP závodech v Přerově a na bučovickém zámku jsme měli kanceláře. Zámek je zvenku krásný!čtvercové nádvoří,arkády,věžičky,krásná fontána.Škoda jen,že expozice jsou jen v přízemí...Ale -protože je zámek státní-jsem mohla uvnitř i fotit... Po návštěvě zámku následoval zmrzlinový pohár v hotelu Arkáda na zdejším náměstí. a odjezd do Kojetína a já potom domů...

1 komentář:

  1. Zdenka, takže pokračujete v návšteve zámkov, to je krása! Máte ich nejako spísané, čo ste už videli a čo ešte máte v pláne?
    Nuž ale ten blšáčik, to je parádička! U nás nič také nie je a to ľutujem. Prehŕňať sa v množstve drobností a vyberať, to by bolo :-)

    OdpovědětVymazat