sobota 18. listopadu 2017

Vánoční jarmark Horní Sklenov

Dneska jsme s kamarádkou Ivetou a jejich Honzíkem vyrazili na vánoční jarmark do Horního Sklenova-vesničky pod zříceninou Hukvaldy Těšila jsem se,už jsem toho o jarmarcích ve Sklenově hodně slyšela..A hlavně jsem se těšila,že se tu konečně setkám osobně s Peťkou(U ORINGLE).Hodně se mi líbí její blog a hlavně zbožňuju její malůvky(navíc obě milujeme modrou barvu). Akce to byla vskutku nádherná!Už to prostředí,skvělá předvánoční atmosféra a hlavně vstřícnost zdejších lidiček...U vstupného nás přivítaly 2 pořadatelky v sukních z modrotisku.Stánky se táhly po celé dlouhé ulici,až k roubence-ta slouží jako hospoda,ale dnes byla zavřená.V nabídce stánkařů byly samy rukodělné výrobky-keramika,kované výrobky,šperky,obrázky,textilní zboží....nádhera..Hrála tu živá hudba,prodávaly se tu regionální potraviny.. A tady je Peťa se svojí kamarádkou ve stánku: A takovou krásu jsem si od ní dovezla:(bude v rámečcích zdobit můj pokoj) A ještě jsem si dovezla andílka a 4 keramické miniaturky na letošní adventní věnec A musím poděkovat-Ivetě za to,že se mnou jela..no,a Peti za krásné setkání a za dárečky.Holky,děkuju!!! A taky pořadatelům za takovou nádhernou předvánoční akci...

Žádné komentáře:

Okomentovat