neděle 13. května 2018

Jak jsem zachraňovala dracenu

Čtvrtek ráno.Dojeli jsme do práce,zaparkovali za obchodem.Zkontroluju kontejner/patří k našemu obchodu,ale lidi ze sídliště sem hážou všecko,co se jim nehodí,ačkoliv mají kontejnery u každého vchodu/.V popelnici vyhozená dracena.2 kmínky,s balem,bez květináče.A už jsem ji tasila...Holky se držely za hlavy..Určo mě někdo sledoval z paneláků...Dracenu jsem dala do kýble a odvezla domů.Protože to byly 2 rostliny,rozdělila jsem je.Nasadila.Na té jedné nebyly vršky-chocholky,tak jsem ji zkrátila.a z ostříhaných větviček nastříhala na kratší a zasadila do květináčů.Uvidíme,třeba zakoření a pak rozdám kámoškám.Když né,tak kompostér to jistí.Tak mám 2 velké nasazené draceny a 6 malých-zatím jen kolíků,zasazených .. A když jsme u toho zachraňování kytiček-tuto kytičku mám taky z noviny.byla dlouho taková nicmoc.Pak se ale vzpamatovala a začala kvést.Po 2 letech mě překvapila-je nádherná-zdobí mi okno u mě v pokoji. A poprvé kvetoucí letos pivoňka-nalezená na hnojišti

1 komentář:

  1. Zdenka, to je jasné, kto je najlepší oživovateľ rastliniek? No predsa ty!
    To človek musí mať v sebe :-)
    Srdiečka sa ti vydarili, tých nikdy nie je dosť :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat